XERRADA SOBRE CICLOTURISME

El passat 24 de novembre, el Centre Excursionista de Molins de Rei, em va donar la oportunitat de fer una xerrada sobre  cicloturisme. Vull agrair la seva col·laboració per portar-la a terme i facilitar-me tot allò que em va caldre.

Us faig un resum del que va ser la xerrada:

Vaig parlar del que era el cicloturisme des del meu punt de vista i tal i com jo el visc. Vaig portar tres tipus de bicicleta per veure i comentar les seves característiques i diferències. 

Els objectius que em vaig marcar van ser la de fomentar i gaudir pel gust d'anar en bicicleta, la de crear un grup estable per esdevenir una de les secciones del CEM i proposar una sortida al mes i una sortida de cap de setmana cap a finals de primavera.

Vaig parlar que les sortides serien pactades per tothom, amb desnivells adequats a tothom. Els desplaçaments ho faríem en cotxes particulars o bé llogar algún tipus de vehícle.

Una cosa important a destacar, és que vaig comentar també que fora bo que tothom estigués assegurat.

En acabar, es va obrir un torn de preguntes tot i que, al llarg de la xerrada, ja anaven sortint qüestions.

Personalmente, crec que la xerrada va ser molt reeixida i que la gent va quedar molt ilusionada amb la proposta.
Actualment, el grup que s'acaba de formar, som deu persones.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

RUTA DE LA CERDANYA